1. Pobyt rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu
wyjazdu. Wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie są możliwe
wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z gospodarzem.
2. Po zakończeniu pobytu, klucze należy przekazać personelowi lub zgodnie z otrzymaną
instrukcją.
3. Goście zobowiązani są do korzystania z apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00
5. Goście zobowiązani są do przestrzegania przepisów prawa, a w szczególności:
przepisów BHP, prawa miejscowego dotyczącego opłaty miejscowej, przepisów
przeciwpożarowych i postanowień niniejszego regulaminu.
6. Wyposażenie apartamentu stanowi własność prywatną. Nie wolno usuwać z apartamentu
elementów wyposażenia ani dekoracji.
7. W apartamencie obowiązuje zakaz używania otwartego ognia, palenia, w tym papierosów
elektronicznych. Nieprzestrzeganie tego zakazu wiąże się z opłatą w wysokości 500 zł
8. Opuszczając apartament Goście zobowiązują się do jego zabezpieczenia. Należy
zamknąć okna i drzwi wejściowe, sprawdzić czy wszystkie urządzenia zostały wyłączone
oraz pogasić światła i zakręcić krany.
9. W przypadku zgubienia kluczy może zostać naliczona opłata równa kosztowi wymiany
zamka na nowy.
10. Po zakończeniu pobytu apartament należy pozostawić w stanie zbliżonym do zastanego.
Zanieczyszczenia lub uszkodzenia uniemożliwiające przyjmowanie następnych gości
będą skutkowały obciążeniem za powstałe straty i utracone korzyści.
11. W apartamencie obowiązuje zakaz przebywania zwierząt.
12. Gospodarz jest do dyspozycji gości w godzinach 9:00 – 19:00.
13. W przypadku bezpośredniego zagrożenia (zalania, pożaru), należy natychmiast
powiadomić opiekuna apartamentu oraz (w razie potrzeby) służby ratunkowe.
14. Goście powinni zgłosić wszelkie szkody techniczne w ciągu dwóch godzin od przybycia
do apartamentu.
15. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione przez Gości w
apartamencie.
16. Przedmioty znalezione są zwracane za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu, po
uprzednim opłaceniu kosztów przesyłki przez Gościa.
17. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności wynikające z:
prac budowlanych w obiekcie lub okolicy,
przerw w dostawie mediów,
emisji hałasu z sąsiednich nieruchomości.
18. W przypadku wyjątkowo rażącego naruszenia regulaminu, Gospodarz ma prawo usunąć
Gościa z apartamentu wraz z osobami towarzyszącymi.
19. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny i wygląd części wspólnych
nieruchomości ani za incydenty, które mogą tam wystąpić. Odpowiedzialność za te
kwestie spoczywa na Zarządcy Nieruchomości.
20. Operator Karkonoce prowadzi ewidencjonowaną działalność gospodarczą pod firmą
SMELLOFTHEMOUNTAIN Krzysztof Grüning z siedzibą w Piechowicach, ul. Kryształowa
104/3, kod pocztowy 58-573, o numerze NIP 611 259 23 51.
21. Wszelkie reklamacje dotyczące wynajmu apartamentu można składać w formie pisemnej
na adres e-mail: kontakt@karkonoce.pl. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14
dni od daty ich otrzymania. O decyzji dotyczącej reklamacji osoba składająca reklamację
zostanie poinformowana drogą elektroniczną na adres e-mail podany w reklamacji.
Reklamacje powinny zawierać:
o Imię i nazwisko osoby składającej reklamację,
o Datę pobytu,
o Opis problemu,
o Oczekiwania dotyczące rozwiązania problemu.